12 10
2022
Nasze sukcesy lubimy podpierać konkretnymi przykładami. Wiemy, że nasi obecni i przyszli klienci oczekują od nas konkretnej wizji przebiegu projektu, z uwzględnieniem wszystkich najważniejszych warunków. Dlatego chętnie dzielimy się historią współpracy z jednym z największych liderów farmaceutycznych i biotechnologicznych na świecie.
Projekt wymagał dostarczenia dwóch zespołów, składających się z 5 Inżynierów IT (Frontend, Backend, Fullstack i Mobile Developerów oraz Inżynierów QA) a także Scrum Master’a, którzy stali się częścią zespołu odpowiedzialnego za stworzenie od zera mobilnej aplikacji oraz platformy webowej, która jest esencją dokładnie zaplanowanego przez Klienta programu.
Nasz Partner postanowił wprowadzić na rynek platformę edukacyjną dla małych producentów rolnych na całym świecie, której celem było wsparcie ich w dołączeniu do globalnego łańcucha dostaw, np. jako dostawców do wielkich sieci handlowych, m.in. Lidl, Carrefour, Auchan, Spar etc.
Można śmiało powiedzieć, że jest to nasz wkład w budowę zrównoważonego łańcucha dostaw na świecie.
Dzięki platformie rolnicy przy wsparciu wykwalifikowanych trenerów (Bayer’s Farm Advisors) mieli skorzystać z prezentacji i praktycznych ćwiczeń, uczestniczyć w dyskusjach i zdobywać potwierdzone certyfikatem umiejętności z zakresu bezpiecznej produkcji żywności, stosowania środków ochrony roślin, walki ze szkodnikami i innych ważnych zagadnień. Wszystkie te aktywności miały na celu pomoc w uzyskaniu odpowiednich dokumentów, które pozwolą na sprzedaż ich produktów na szerszą, lokalną, a nawet globalną skalę.
Wymaganiem firmy było dostarczenie zespołów do budowy aplikacji mobilnej i platformy webowej od podstaw (greenfield project) dla małych producentów rolnych na całym świecie. Pilot projektu miał rozpocząć się w Indiach.
Projekt od początku prezentował szereg wyzwań. Niszowe technologie, w których musieli być wyspecjalizowani członkowie zespołów oraz potrzeba zrekrutowania ich z rynku, to tylko niektóre z nich. Dodatkowym warunkiem była praca z biura w Warszawie, w czasach, gdy większość specjalistów IT chciała pracować zdalnie.
Finalnym wyzwaniem, jak zawsze, był krótki czas na uruchomienie projektu.
Ścisła kooperacja naszego zespołu z Partnerem pozwoliła nam dobrać odpowiednie rozwiązania, dzięki czemu udało nam się osiągnąć sukces. Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu, sprawnie zrekrutowaliśmy zespoły i oceniliśmy ich kompetencje techniczne. W ciągu 4 tygodni nasi Inżynierowie rozpoczęli prace nad realizacją projektu. Nasze zaangażowanie oraz dogłębne zrozumienie wymagań i założeń Klienta zaowocowały nawiązaniem współpracy z globalnym liderem, którą mamy nadzieję rozszerzyć o kolejne projekty w przyszłości.
Anna Szczerbak, Executive Director w ITDS Polska: Z wielką satysfakcją patrzę wstecz na wspólne działania z naszym Klientem. Jestem dumna, że jako ITDS możemy zaangażować się w inicjatywę, która jest tak zgodna z wartościami zrównoważonego rozwoju. Jestem pewna, że jakość usług ITDS oraz wyjątkowe kompetencje każdego z naszych Inżynierów zaowocują kolejnymi projektami i wieloletnią współpracą.
© 2024 ITDS - All Rights Reserved - made by Netwired
Adres:
SKYLIGHT BUILDING | ZŁOTA 59 | 00-120 WARSZAWA
BUSINESS LINK GREEN2DAY BUILDING | SZCZYTNICKA 11| 50-382 WROCŁAW
Kontakt:
INFO@ITDS.PL
+48 883 373 832