World
Country
Language

poland Poland

portugal Portugal

netherlands Netherlands

PEGA Developer

  • Hybrid/On-site
  • English/Polish
  • Banking
  • Regular/Senior
  • Agile/Scrum
Dodaj do koszyka POLEĆ KANDYDATA

Lead the Future of Digital Banking Innovation!

Warsaw/ Gdańsk based opportunity with hybrid work model (1 day in the office/week)

As a PEGA Developer (Customer Service), you will be working for our client, a leading financial institution managing operations and processes for millions of users. In this role, you will translate complex business requirements into efficient technical solutions using Pega technology. You will work closely with an team to ensure high-quality deliverables, support other users, and contribute to process improvements. Your work will be crucial in designing, implementing, and maintaining robust Pega applications that drive operational efficiency and enhance customer experience.

Your main responsibilities: Collaborate with an Agile team to ensure smooth and efficient project delivery

  • Conduct code reviews to ensure high quality, consistency, and adherence to best practices
  • Document software development processes and solutions for future maintenance and development
  • Assist with troubleshooting and resolving issues during development or after deployment
  • Participate actively in daily stand-ups, sprint planning, and retrospectives
  • Contribute to the continuous improvement of development processes and tools
  • Implement Pega applications following business requirements and technical specifications
  • Integrate Pega solutions with other systems using APIs and connectors

You’re ideal for this role if you have:

  • Deep understanding of PEGA tools, rules, case management, and BPM concepts
  • Extensive experience in developing and implementing PEGA applications
  • Comfort working in flexible project management styles, such as Scrum or Kanban, using tools like Jira
  • Practical experience in system integrations and creating complex rules in PEGA
  • Ability to communicate effectively with technical and non-technical stakeholders
  • Experience in managing code changes using Git and maintaining CI/CD pipelines
  • Experience in performance tuning and optimisation of PEGA applications
  • Openness to leading other developers and managing PEGA projects effectively
  • Knowledge of documenting development processes and maintaining code quality
  • Experience in troubleshooting and resolving software issues

#GETREADY  to meet with us!

We would like to meet you. If you are interested please apply and attach your CV in English or Polish, including a statement that you agree to our processing and storing of your personal data. You can always also apply by sending us an email at cv-recruitment@itds.pl.

Internal number #7664

Benefits

Access to +100 projects
Access to Healthcare
fintech-delivery
Access to Multisport
Training platforms
Access to Pluralsight
Make your CV shine
B2B or Permanent Contract
Flexible & remote work
Flexible hours and remote work

Aplikuj na to stanowisko

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych od ITDS Polska na podany adres e-mail.
    Administratorem Twoich danych osobowych jest ITDS Polska sp. z o.o. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu prowadzenia rekrutacji na wybrane stanowiska, informowania Cię o podobnych ofertach pracy w przyszłości oraz w celu realizacji innych prawnie uzasadnionych interesów ITDS, takich jak obsługa korespondencji, zabezpieczenie naszych procesów rekrutacyjnych lub dochodzenie/obrona przed roszczeniami. Ponadto, przekazując ITDS dane osobowe w zakresie określonym w art. 22(1a) § 1 Kodeksu pracy, wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie przez ITDS w celu rekrutacji. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody (cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem), żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych; wniesienia skargi do organu nadzoru. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności lub kontaktując się z nami pod adresem privacy@itds.pl.

    Naruszenia można zgłaszać zgodnie z Procedurą Sygnalizowania Nieprawidłowości ITDS, dostępną pod linkiem.