World

06 09
2024

Author: ITDS

W ubiegłym miesiącu nasz Ski & Hiking Club zorganizował czterodniową wyprawę w malownicze Bieszczady, która okazała się fantastycznym połączeniem przygody, eksploracji i budowania zespołowych więzi. Podziwiając jeden z najpiękniejszych regionów Polski, mieliśmy okazję zarówno obcować z naturą, jak i poznać bogatą kulturę oraz kuchnię tego wyjątkowego zakątka kraju.

Kulminacyjnym punktem podróży było zdobycie Tarnicy – najwyższego szczytu Bieszczad o wysokości 1346 metrów. Mimo wymagającej trasy, wysiłek został nagrodzony oszałamiającymi widokami. Następnie udaliśmy się na Połoninę Caryńską, gdzie wędrowaliśmy przez rozległe łąki skąpane w jesiennych barwach. Nie mogło zabraknąć wizyty w słynnej Chatce Puchatka – kultowym schronisku, które od lat przyciąga turystów swoją ciepłą, domową atmosferą.

Niespodzianką pobytu w Chatce Puchatka był koncert zespołu Grzane Wino, który swoim występem rozgrzał serca wszystkich obecnych. Publika była równie żywiołowa jak na koncercie Metallica (serio)! Po koncercie gospodarze poczęstowali nas przepysznym ciastem domowej roboty, a wieczorem po powrocie do naszego domku, wspaniale było się relaksować przy kominku.

Jak to ujęła Anastazja, jedna z naszych aktywnych uczestniczek i główna organizatorka wyprawy: „Nasza wędrówka była magicznym przeżyciem – maszerowaliśmy wśród chmur, podziwiając jesienne kolory lasów, a potem smakowaliśmy lokalne przysmaki, w tym niezrównane naleśniki!”.

Rzeczywiście, po godzinach spędzonych na szlakach mieliśmy okazję spróbować tradycyjnych dań, takich jak placek po bieszczadzku lub gołąbki bojkowskie. Jednak to urocza kawiarenka w Solinie skradła nasze serca – słynne naleśniki, oferowane w wielu smakach, były prawdziwym kulinarnym hitem.

Oprócz kulinarnych doznań, wspólna wędrówka okazała się świetnym sposobem na integrację i wzmacnianie relacji w zespole. Każdy pokonany kilometr nie tylko przybliżał nas do celu, ale także wzbogacał naszą wspólną przygodę, pozostawiając niezapomniane wspomnienia.

Ta wyprawa przypomniała nam, jak wielką radość daje odkrywanie natury w towarzystwie osób, z którymi dzielimy pasję. Wróciliśmy zmęczeni, ale pełni nowej energii i jeszcze większego podziwu dla Bieszczad. Już planujemy kolejną wyprawę, a póki co pozostajemy z myślami o pięknych górskich krajobrazach i nieziemskich naleśnikach z Soliny!

Jeśli chcesz dołączyć do Ski & Hiking Club i przeżywać podobne przygody, sprawdź nasze aktualne oferty pracy!