ServiceNow Developer

  • Remote
  • English
  • Technology
  • Regular/Senior
Dodaj do koszyka POLEĆ KANDYDATA

Join us, and help develop solutions based on ServiceNow!

Opportunity with the possibility to work 100% remotely!

As a ServiceNow Developer, you will be working for our client, a leading provider of innovative digital solutions, focusing on enhancing their customer service management capabilities. You’ll play a crucial role in designing and implementing robust ServiceNow solutions, ensuring seamless integration with other modules and external systems. Your expertise will bridge the gap between business needs and technical implementation, driving efficiency and improving customer satisfaction. You’ll be responsible for translating complex requirements into well-structured, scalable solutions, and providing technical leadership to the development team, ensuring alignment with project goals and timelines.

Your main responsibilities: Design and implementation of ServiceNow solutions

  • Collaborate with stakeholders to gather and analyze requirements
  • Develop and maintain the product backlog/roadmap
  • Ensure alignment with business goals and objectives
  • Provide technical guidance and support to the development team
  • Define/adjust to requirements of integration with other ServiceNow modules and third-party systems based on specific use cases
  • Build Low Level Design Documentation and estimate the implementation
  • Manage upgrades, including document review, awareness sessions, impact analysis, and testing

You’re ideal for this role if you have:

  • Proficiency in the ServiceNow platform
  • Ability to translate business requirements into technical specifications and solution architecture
  • Proven experience in designing and creating documentation for ServiceNowsolution architecture
  • Strong understanding of customer service processes and ServiceNow best practices
  • Excellent communication and stakeholder management skills
  • Experience with Agile methodologies and project management
  • Documented experience/proficiency in designing and implementing Virtual Agents topics
  • Experience with integration of ServiceNow with other modules
  • Ability to perform impact analysis of ServiceNow upgrades
  • Ability to estimate implementation time of developed solutions

#GETREADY  to meet with us!

We would like to meet you. If you are interested please apply and attach your CV in English or Polish, including a statement that you agree to our processing and storing of your personal data. You can always also apply by sending us an email at recruitment@itds.pl.

Internal number #6775

Internal number #6776

Internal number #6778

Internal number #6779

Internal number #6780

Benefits

Access to +100 projects
Access to Healthcare
fintech-delivery
Access to Multisport
Training platforms
Access to Pluralsight
Make your CV shine
B2B or Permanent Contract
Flexible & remote work
Flexible hours and remote work

Aplikuj na to stanowisko

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych od ITDS Polska na podany adres e-mail.
    Administratorem Twoich danych osobowych jest ITDS Polska sp. z o.o. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu prowadzenia rekrutacji na wybrane stanowiska, informowania Cię o podobnych ofertach pracy w przyszłości oraz w celu realizacji innych prawnie uzasadnionych interesów ITDS, takich jak obsługa korespondencji, zabezpieczenie naszych procesów rekrutacyjnych lub dochodzenie/obrona przed roszczeniami. Ponadto, przekazując ITDS dane osobowe w zakresie określonym w art. 22(1a) § 1 Kodeksu pracy, wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie przez ITDS w celu rekrutacji. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody (cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem), żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych; wniesienia skargi do organu nadzoru. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności lub kontaktując się z nami pod adresem privacy@itds.pl.

    Naruszenia można zgłaszać zgodnie z Procedurą Sygnalizowania Nieprawidłowości ITDS, dostępną pod linkiem.