Kolejne awanse w ITDS!

31 01
2023

Kolejne awanse w ITDS!

logo-kwadrat-2-2-2 Author: ITDS

Z ogromną radością informujemy o kolejnych awansach w ITDS:

Joanna Mozyrko

Joanna dołączyła do ITDS w lipcu 2022 r. na nowo utworzonym stanowisku Marketing Manager. Jej zadaniem było zbudowanie od podstaw Działu Marketingu oraz opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej dla Polskiego i Portugalskiego biura ITDS; kompleksowa realizacja kampanii marketingowych; promocja firmy w Polsce i za granicą oraz wspieranie rozwoju i dobrego wizerunku marki ITDS; wsparcie zespołów Sprzedaży, Rekrutacji i HR oraz zarządzanie współpracą z zewnętrznymi Agencjami Marketingowymi; prowadzenie działań w obszarze komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej i nadzór nad ich efektywnością oraz zarządzanie budżetem marketingowym.

Obecnie na stanowisku Senior Marketing Manager Joanna odpowiada za dalszy rozwój Działu Marketingu i realizację strategii oraz kompleksowych działań marketingowych dla biur ITDS w Polsce i Portugalii. 

Patrycja Skotnicka

Patrycja dołączyła do ITDS w listopadzie 2021 r. na stanowisku Associate Finance Analyst. Do jej dotychczasowych obowiązków należało rozliczanie i kontrola kosztów projektowo-biznesowych; kontrolowanie i raportowanie kont Accounts Payable oraz odpowiedzialność za obieg związanych z nimi dokumentów; a także wsparcie w corocznych audytach od strony AP i udział w procesie onboardingu nowych pracowników.

Patrycja to ścisły i analityczny umysł. Cechuje ją niezwykła umiejętność znajdowania rozwiązań najbardziej zawiłych problemów oraz punktualność w realizowaniu powierzonych obowiązków, z których zawsze wywiązuje się z dbałością o najwyższą jakość. 

Patrycja na nowym stanowisku Cost Analyst będzie dodatkowo odpowiadać za wsparcie we wdrożeniu rozwiazań EPR i ewentualnych zmianach istniejących procesów od strony Accounts Payable; analizę kosztów w układzie miesięcznym i YTD oraz wsparcie w rocznym procesie budżetowania i forecastowania kosztów i raportowania KPIs. 

Anna Latkowska

Anna dołączyła do ITDS w grudniu 2021 r. na nowo utworzonym stanowisku Revenue Controller. Do tej pory odpowiadała m.in. za nadzór nad projektami i kontrolowaniem raportowania godzin; prawidłowy obieg dokumentów księgowo – sprzedażowych; aktywne wsparcie w procesach audytu wewnętrznego i zewnętrznego; współpracę międzydziałową (wspierająca sprzedaż i HR).

Annę wyróżnia wyjątkowa dbałość o szczegóły, cierpliwość i ogromne zaangażowanie w profesjonalną realizację powierzonych zadań, a także szeroko rozwinięte umiejętności interpersonalne i niezwykła zdolność budowania życzliwych relacji z innymi pracownikami.

W styczniu 2023 r. Anna awansowała na stanowisko Lead Revenue and Controlling Specialist. Do jej dodatkowych obowiązków należeć będą m.in.: nadzorowanie i rozwijanie sub-dywizji Revenue Controllingu (w ramach istniejących i nowych procesów) wraz z podległymi pracownikami i zapewnienie compliance z procesami wewnętrznymi i regulacjami zewnętrznymi; aktywny udział w procesie budżetowania i forecastowania oraz współpraca w zakresie Revenue Controllingu z oddziałem w Portugalii.

Asiu, Patrycjo, Aniu – serdecznie gratulujemy otrzymanych awansów! Bardzo doceniamy Wasze ogromne zaangażowanie w efektywne wypełnianie codziennych obowiązków i życzymy Wam kolejnych sukcesów na polu zawodowym ?